Już wkrótce pracownicy wszystkich amerykańskich salonów Mercedesa zostaną wyposażeni w iPady. Dzięki tym urządzeniom klienci samochodowego giganta będą mogli zakupić swoje wymarzone autko bez odwiedzania biura sprzedawcy.

Mercedes-Benz zakończył właśnie pilotażowy program zastosowania tabletu Apple’a do zawiera transakcji z klientami. Wyniki testu okazały się zaskakująco pozytywne, nic więc dziwnego, że koncern zdecydował się objąć programem wszystkich sprzedawców na terenie Stanów Zjednoczonych.

Tradycyjny system transakcji wymaga od klienta wizyty w biurze dilera oraz wypełnienia wielu dokumentów. Dzięki wprowadzeniu iPadów do salonów, potencjalni nabywcy otrzymają możliwość zapoznania się z niezbędnymi informacjami bezpośrednio na ekranie tego urządzenia. Do złożenia podpisu potrzebny będzie jedynie własny palec. Wszystkie formalności mogą zostać załatwione nawet we wnętrzu zakupywanego samochodu.

Do tej pory program ten funkcjonował w 40 salonach niemieckiego producenta. Do końca października iPady trafią do wszystkich 355 amerykańskich sprzedawców. Nie wiadomo, czy w przyszłości Mercedes wprowadzi takie zastosowanie także w innych krajach.

Źródło: macworld.com